Tiskové zprávy

vydáno 11. 1. 2016

Medvídek Teribear hledá hrdiny: Vašich pět minut pomůže dětem z dětských domovů

V pondělí 11. 1. 2016 přesně v 11 hodin a 11 minut se na serveru Novinky.cz spustí první reklama, která pomáhá. Hrdinou se stane každý, kdo ji kliknutím aktivuje a věnuje pět minut svého času na dosažení jednoho tisíce kliků. Tím zajistí 50 korun pro medvídka Teribear. Cílem této unikátní akce je získat co největší množství kliků, které budou proměněny na peníze. Ty Nadace Terezy Maxové dětem použije na dobrou věc a pomůže potřebným dětem ve vzdělání a rozvoji. Garantem akce je společnost Seznam.cz a patronem se stala ING Bank.

více zde

vydáno 22. 10. 2015

Třetího ročníku turnaje Ruku na to se zúčastnilo 130 dětí z dětských domovů i dětí zaměstnanců ING Bank

V Beachklubu Ládví se začátkem října uskutečnil už třetí ročník turnaje v přehazované nazvaného Ruku na to, jehož patronem je ING Bank Fond Nadace Terezy Maxové dětem. V 31 týmech soutěžilo 130 dětí rozdělených do dvou věkových kategorií. Kromě přehazované si mohly zpříjemnit odpoledne v logickém koutku nebo u finančního kvízu, nechat si udělat tetování airbrushem nebo si opéct buřty. O organizaci akce se již tradičně postarali dobrovolníci z ING Bank ve spolupráci s týmem Nadace Terezy Maxové dětem, kteří připravili občerstvení, plnili úlohu rozhodčích a provázeli doprovodným herním programem. Nejúspěšnější týmy z obou kategorií získaly medaile a věcné dárky.

více zde

vydáno 14. 10. 2015

Dobročinný Vánoční bazar v DUŠNÍ 3 již podruhé

Již podruhé pražský butik DUŠNÍ 3 podpoří v předvánočním období dobrou věc. První adventní víkend bude i letos patřit dobročinnému Vánočnímu bazaru, který nabídne dámskou módu a doplňky světových značek za outletové ceny. Každý nákup zároveň přispěje na projekt „MADE BY“ Nadace Terezy Maxové dětem, který pomáhá ženám v azylových domech. Vánoční bazar bude otevřen od 27. do 29. listopadu.

více zde

vydáno 3. 9. 2015

ING Bank Fond Nadace Terezy Maxové dětem pomohl za deset let stovkám příběhů dopsat šťastný konec

ING Bank v České republice navázala v roce 2005 spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem (NTMd) a založila ING Bank Fond Nadace Terezy Maxové dětem, který funguje na bázi generálního partnerství. Za dekádu intenzivní spolupráce fond podpořil částkou 19 milionů korun více než devět set projektů a pomohl tak dětem v dětských domovech nebo pěstounských rodinách ke zkvalitnění jejich vzdělání, rozvoji talentu a plnohodnotné náplni volného času. Kromě finanční pomoci pro děti z dětských domovů každoročně organizuje řadu dobrovolnických akcí za aktivní podpory a účasti zaměstnanců banky. ING Bank je jedním z partn

více zde

vydáno 20. 8. 2015

TERIBEAR HÝBE PRAHOU aneb Prima DEN S MEDVĚDEM

Už za bezmála 14 dní odstartuje v Praze na Letné unikátní desetidenní charitativní akce s názvem TERIBEAR HÝBE PRAHOU aneb Prima DEN S MEDVĚDEM, kterou pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. Jedná o nonstop charitativní happening, na kterém může účastník vlastním pohybem podpořit konkrétní lidský příběh. Za každý kilometr, který se na trase dlouhé 1,3 km zdolá, věnují partneři akce 10 Kč na dobrou věc. Už nyní je spuštěná webová stránka www.teribear.cz, na které si můžete přečíst příběhy, které lze na akci podpořit. Také je zde možné si koupit - za jednorázový poplatek 100 Kč - čip, který je třeba k načtení zdolaných kilometrů a díky němuž se můžete - i opakovaně - akce účastnit. Nic navíc platit nemusíte. Vaše kilometry promění partneři akce do konkrétní pomoci. Zaregistrujete se a přijďte podpořit konkrétní lidské osudy - TERIBEAR HÝBE PRAHOU aneb Prima DEN S MEDVĚDEM začíná už 3. září!

více zde

vydáno 13. 11. 2014

Vánoční bazar v DUŠNÍ 3. Nakupte kolekce světových značek se slevou až 70% a přispějte na projekt „MADE BY“ Nadace Terezy Maxové dětem

Pražský butik DUŠNÍ 3 se rozhodl před Vánoci potěšit všechny milovnice módy s dobrým srdcem. Na poslední listopadový a zároveň první adventní víkend – od 28. až 30. listopadu - přichystal Vánoční bazar, který nabídne dámskou módu z předchozích kolekcí světových značek se slevou až 70%. Každým nákupem navíc zákazníci přispějí na projekt „MADE BY“ Nadace Terezy Maxové dětem, který podporuje ženy v azylových domech.

více zde

vydáno 21. 6. 2014

Teribear dětem

Den plný soutěží, her, zábavného i edukativního programu, ale především spoustu radosti a pohody zažili účastníci charitativní akce TERIBEAR dětem. Ta se konala v sobotu 21. června v parku Parukářka na Praze 3. Akce si vytyčila dva hlavní cíle: zajistit důstojnou oslavu bezstarostného dětství a rodinného sdílení, ale i společně slavnostně ukončit školní rok a přivítat prázdniny. Akce TERIBEAR dětem byla určena jak nejširší veřejnosti, tak dětem z dětských domovů a maminkám z azylových domů. Účastníci měli možnost setkat se s patronkou nadace Terezou Maxovou a dalšími osobnostmi - např. Klárou Nademlýnskou, Jakubem Kohákem, Klárou Vytiskovou, finalistkami soutěže Česká Miss, hráči AC Sparta Praha, kapelou dětí z dětských domovů Mimosféry a z obrazovek známými maminkami s dětmi – jako např. Petra Svoboda, Kristina Kloubková, Jana Stryková, Kristýna Janáčková. Celým dnem vtipně a pohotově provázel moderátor Daniel Čech. Akce TERIBEAR dětem vznikla ve spolupráci s Magistrátem hl. města Prahy zastoupeným radní Mgr. Ludmilou Štvánovou a starostkou Městské části Praha 3, paní Vladislavou Hujovou.

více zde

vydáno 3. 6. 2014

ROZJEDU TO! Dobrý start pro děti z dětských domovů

Nadace Terezy Maxové dětem a ŠKODA AUTO pomáhají v rámci projektu „ROZJEDU TO!“ dětem z dětských domovů získat v budoucnu dobré zaměstnání. Dle hesla, že nejefektivnější pomoc je ta konkrétní, je dětem ve věku 11 až 15 let nabídnut individuální přístup, speciálním doučování a pomoc vychovatele a psychologa.

více zde

vydáno 19. 5. 2014

Limitovaná kolekce TERIBEAR je hvězdou 3D reklamy

TERIBEAR, ojedinělý projekt Nadace Terezy Maxové dětem, získal 1. místo v soutěži Hvězda 3D reklamy. Se svou limitovanou kolekcí, určenou pro B2B segment, se podle odborné poroty stal také absolutním vítězem celé soutěže.

více zde

vydáno 6. 5. 2014

Visa Europe opět podpořila projekt finanční gramotnosti pro matky v Azylovém domu Vysočina. Tentokrát částkou 150 tisíc korun

Letošní první slevový týden Nákupů s OnaDnes a Visa Europe v roli generálního partnera proběhl ve dnech 17. až 23. března. Tato společná kampaň přinesla doposud největší nabídku kuponů - celkem jich bylo 58, což je oproti poslední společné kampani v říjnu loňského roku nárůst o 61 procent. Z každé platby uskutečněné díky použití některého z kuponů odvedla mediální skupina MAFRA a společnost pro platební technologie Visa Europe 10 korun, které prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem budou směřovat na podporu finanční gramotnosti Azylového domu Spektrum Vysočina. Cílová částka projektu byla stanovena na 150 000 korun.

více zde

vydáno 7. 4. 2014

Projekt MADE BY - Vracíme matkám v azylových domech naději

Praha, 7. 4. 2014 - Nadace Terezy Maxové dětem dlouhodobě věnuje svou pozornost nejen problematice dětí a mládeže z dětských domovů a pěstounských rodin, ale též prevenci nechtěného odebrání dětí z biologických rodin. Prioritou vždy bylo a stále je pomoci těm nejohroženějším skupinám. Projekt MADE BY je dalším významným počinem nadace, který vznikl díky podpoře Citi Foundation, globální zastřešující nadace finanční skupiny Citi. Projekt, jež je tentokrát určen ženám z azylových domů, realizuje Nadace Terezy Maxové dětem ve spolupráci s o.s. Otevřená budoucnost.

více zde

vydáno 27. 2. 2014

Nadace Terezy Maxové dětem rozdělila v loňském roce více než 17 milionů korun

Nadace Terezy Maxové dětem podpořila v roce 2013 částkou přesahující 17 milionů korun projekty a aktivity, jejichž cílem je, aby každé dítě mohlo vyrůstat v láskyplném rodinném prostředí. Nadace tak rozdělila o 20 % více prostředků, než tomu bylo v roce 2012. Pomoc směřovala do prevence odebírání dětí z rodin, konkrétních dětských domovů, přímo dětem a mladým lidem, kteří opouštějí dětské domovy či rodinám v tíživé situaci. Velký díl podpory získaly i neziskové organizace, které jsou zaměřeny na podporu dětí v pěstounské či ústavní výchově.

více zde

vydáno 18. 11. 2013

ŠKODA RAPID SPACEBACK PRESENTS:FASHION FOR KIDS 2013 – INSIGHT

Letošní, již devátý ročník exkluzivní charitativní módní přehlídky Nadace Terezy Maxové dětem s názvem ŠKODA RAPID SPACEBACK PRESENTS: FASHION FOR KIDS 2013– INSIGHT se uskuteční 18. listopadu v pražském Obecním domě. Každý rok dává nadace přehlídce do vínku konkrétní vzkaz. V letošním roce je to „INSIGHT“ nebo-li vhled, jež můžeme vnímat dvojím způsobem: jednak coby vhled do problematiky znevýhodněných a opuštěných dětí, které se nadace již více než sedmnáct let intenzivně věnuje, ale též jako vhled do dětské duše, jejích pocitů, snů a přání. Je to jistě pestrá paleta střípků, zkušeností, příběhů a emocí, které se zde zrcadlí a zanechávají určitou stopu. Pojícím elementem těchto osudů je právě porozumění "dětské duši", plnění jejich přání a snů, ať už se jedná o návrat k rodičům, individuální přístup k problému dítěte, rozvoj talentu, právě zahájené studium či vstup do nového zaměstnání. Přehlídka je tedy příležitostí, jak na dané téma poukázat a vyjádřit podporu snažení, které staví zájmy těchto dětí a mladých lidí do centra pozornosti.

více zde

vydáno 23. 10. 2013

Firmy nabídnou mladým z dětských domovů práci

Firmy nabídnou mladým z dětských domovů práci. Platforma Byznys pro společnost ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem pomáhá mladým lidem z dětských domovů získat pracovní zkušenosti a zaměstnání díky společnému projektu New Job New Life, který byl slavnostně představen 23. 10. v Senátu ČR. Záštitu nad akcí převzala místopředsedkyně Senátu, odbornice na inkluzivní vzdělávání, Mgr. Miluše Horská.

více zde

vydáno 28. 11. 2012

Š K O D A R A P I D P R E S E N T S :F A S H I O N F O R K I D S 2 0 1 2 – N E W B E G I N N I N G

Letošní, již osmý ročník exkluzivní charitativní módní přehlídky Nadace Terezy Maxové dětem s názvem ŠKODA RAPID PRESENTS: FASHION FOR KIDS 2012– NEW BEGINNING se uskuteční 28.listopadu v pražském Obecním domě. Důvodem, proč tentokrát akce nese podtitul „new beginning = nový začátek“, je snaha přiblížit konkrétní osudy dětí či mladých lidí vyrůstajících v ústavní výchově. Pojícím elementem těchto osudů je „nový začátek“, který prožívají ve své etapě života, ať už se jedná o právě zahájené studium či vstup do samostatného života. Právě mladým lidem opouštějícím dětské domovy věnuje Nadace Terezy Maxové zvýšený zájem, neboť se jedná o jednu z nejzranitelnějších skupin obyvatel. Přehlídka je tedy příležitostí, jak na dané téma poukázat a vyjádřit podporu snažení, které staví zájmy těchto dětí a mladých lidí, kteří prošli ústavní výchovou, do centra pozornosti. Program přehlídky i tentokrát slibuje výjimečnou

více zde

   1 2 3 4 5   

Tisk > Tiskové zprávy

Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.CTP Invest, spol. s r.o.RENOMIA, a.s. Travelport - Galileo
česká verzeenglish versionfacebooktwitter