TERIBEAR rozhýbal více než 23 000 lidí

1_Tereza Maxová a Michal Kadera ze ŠKODA AUTO.jpg

29. 9. 2021

Sedmý ročník charitativního happeningu Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima pohyb s medvědem - powered by ŠKODA AUTO byl ukončen v pondělí 27. září, trval celých 11 dní. Kvůli nejistotě, která byla spojena s možností konání hromadných akcí, měl i letos happening virtuální podobu. Výjimkou byl první, startovní den, který se uskutečnil na Letné a umožnil tak připomenout si atmosféru předchozích ročníků. Dále už ale happening pokračoval po celé České republice a překonal i její hranice. Stačilo stáhnout si sportovní aplikaci Strava a zaregistrovat se do systému.

Virtuální komunita čítající 23 039 lidí zdolávala kilometry pomocí chůze, běhu a letos nově i na kole. Vznikla proto nová jednotka 1 Terimetr, která odpovídá jednomu kilometru zdolaném chůzí či během a nebo 5 kilometrům ujetým na kole či elektrokole. Každý Terimetr byl vynásoben 20 korunami, které byly připsány díky partnerům nadace na konkrétní pomoc. Celková částka pomoci je 10 000 000 korun! Výsledná částka pomůže například dětem z dětských domovů, maminkám z azylových domů nebo rodinám v nouzi. 

Jsem ráda, že letošní ročník, jsme měli možnost odstartovat na Letné a zase se po dlouhé době společně sejít a udělat něco dobrého pro sebe i pro druhé. Lidé se zapojovali po celé republice, a dokonce i v zahraničí. Kilometry připisovali na procházkách, cestou do práce nebo při cyklo výletě s vědomím toho, že každý jejich krok či kilometr pomůže. Těší mě a mile překvapuje, kolika lidem není lhostejný mnohdy smutný osud druhých. Přesvědčujeme se o tom každý rok a vám všem patří velký dík," říká patronka akce, Tereza Maxová.

Děkujeme mnohokrát všem partnerům akce za jejich podporu!

Generální partner: ŠKODA AUTO a.s.
Generální mediální partner: mediální skupina MAFRA
Ve spolupráci s: FTV Prima
Hlavní partneři: Skupina  DEK, banka ING 
Partneři: Ahmad Tea, BAAGL, LUXOR, RENOMIA, Střída sport oficiální distributor hokejového vybavení CCM, Travelport
Produkční zajištění: C-IN
Technology partner: Gappex
Social media patner: Socialsharks
Partneři pro dětský pohyb: Hlavní město Praha, Pompo
S mediální podporou: MF DNES, iDNES Premium, Metro, OnaDnes.cz, Žena a život, Prima Ženy
Dále děkujeme: Accenture, Ámos Vision, Bird&Bird, blue gekko, Bohemia Sekt, Brand Concept, ET production, EXPO living, Nespresso, Pražské vodovody a kanalizace, PRE

O nadaci > Novinky > TERIBEAR rozhýbal více než 23 000 lidí

Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.CTP Invest, spol. s r.o.RENOMIA, a.s. Travelport - Galileo
česká verzeenglish versionfacebooktwitter