Se lvem do světa peněz

Kids_economy_quiz_CZ.jpg

7. 4. 2021

ING Česká republika se již dlouhodobě zapojuje do mezinárodní iniciativy Global Money Week, jejímž cílem je podpořit finanční gramotnost mladých již od útlého věku. Protože si letos kvůli covidu nemohou děti prohlédnout zázemí mezinárodní banky ani se osobně účastnit zajímavých přednášek o finanční gramotnosti, přenesla ING všechny své aktivity do online světa. Zjistit, jak funguje svět peněz, mají nyní možnost všechny děti s pomocí interaktivní online hry Se lvem do světa peněz a série videí, kterou banka připravila spolu s herci z ostravského divadla Mír.

Se lvem do světa peněz
Online hra Se lvem do světa peněz je dostupná přímo na webu banky. Je určená dětem ve věku 8 až 15 let. Základní herní plán na bázi soutěžního kvízu obsahuje obrázky, animace a voiceovery namluvené známým hercem Ladislavem Hamplem. Před vyplněním jednotlivých kvízových otázek mají žáci a studenti k dispozici krátkou animaci, která jim stručně a srozumitelně vysvětlí například rozdíl mezi zbytnými a nezbytnými výdaji anebo význam spoření. Na konci hry získají děti certifikát. 

Chraň své peníze
V této době, kdy herci ostravského divadla Mír nemohou hrát pro živé publikum, natočili sérii videí pro děti s tematikou finanční gramotnosti. Společně s bankou ING se podíleli také na scénáři. Krátká videa se dvěma teenagerkami, andělem a čertem svou cílovou skupinu vtipně zasvětí do témat ochrany PIN kódu a ztráty platební karty, phishingu a automatického předplatného, půjček, úroků, poplatků, spoření a také investic

O nadaci > Novinky > Se lvem do světa peněz

Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.CTP Invest, spol. s r.o.RENOMIA, a.s. Travelport - Galileo
česká verzeenglish versionfacebooktwitter