Charitativní kolekce „We are Family“

We are Family.jpg

5. 10. 2020

Italská značka Dsquared2 oslavuje otevření pražského butiku na adrese Pařížská 28 uvedením limitované kolekce vytvořené ve spolupráci s módní ikonou a filantropkou, Terezou Maxovou. Kolekce vstupuje do prodeje v pondělí 5. října 2020 a posouvá spolupráci vyhlášené italské značky a světové topmodelky na novou úroveň. S mottem „We are Family“ tak bude zahájen prodej limitované edice čepic s nápisy DAD, MOM, GIRL, BOY a unisexových mikin, které odkazují na poslání Terezy Maxové a její nadace, jež se stará o ohrožené děti, ale i matky samoživitelky a rodiny v tíživé situaci. 100% výtěžku z prodeje této kolekce půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem právě na pomoc rodinám v životní krizi. Kolekci je možné zakoupit také na tomto e-shopu.

Mám velkou radost ze spolupráce s kreativním týmem Dsquared2, Deanem a Danem. Moc mě bavila a jsem ráda, že se za podpory společnosti Luxury Brand Management, do jehož portfolia Dsquared2 butik spadá, zrodil projekt „We are Family“, z něhož jde celých 100% výtěžku na pomoc rodinám v krizové situaci a matkám samoživitelkám. Tímto i děkuji všem osobnostem, které projekt podpořily,“ uvedla patronka nadace Tereza Maxová.

K jedinečné kolekci, která bude v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butiku Dsquared2 v Pařížské ulici nebo online na @dsquared2czech, vznikla kampaň, ke které se připojila řada přátel a známých osobností v čele s Evou Herzigovou, Alenou Šeredovou, Aňou Geislerovou, Tomášem a Ester Berdychovými, Radkem Štěpánkem, Monikou Bagárovou a Makhmudem Muradovem, Renatou Langmannovou a Ondřejem Novotným, Nikol Štírovou, Tobiasem Fetterleinem a mnoho dalšími,“ dodává Petr Jindra, Marketing/PR & Buying Director společnosti Luxury Brand Management.

„Všichni jsme rodina, Dsquared2 rodina.“

O nadaci > Novinky > Charitativní kolekce „We are Family“

Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.CTP Invest, spol. s r.o.RENOMIA, a.s. Travelport - Galileo
česká verzeenglish versionfacebooktwitter