První reklama, která pomáhá, vygenerovala 3,56 milionů kliknutí prostřednictvím jediného banneru

foto.jpg

8. 2. 2016

Rádi bychom se s vámi touto cestou podělili o výsledky kampaně, která pomáhala potřebným v období 11.1.2016 - 19.1.2016 na serveru Novinky.cz

Dle výsledků zpracovaných společností Seznam.cz, vygenerovala interaktivní výzva zacílená na čtenáře serveru Novinky.cz během pouhých devíti dní 3,56 milionů kliknutí na jediný banner a tím se podařilo na pomoc potřebným získat částku 178 043 Kč. Role garanta se ujal další z partnerů nadace, kterým je ING Bank. 

„Vždy nás velmi těší, když si veřejnost vezme naše projekty či akce za své. Příjemným zjištěním pro nás bylo, že lidé sami od sebe sdíleli myšlenku kampaně na sociálních sítích, ve snaze vybrat co nejvyšší částku pro děti nebo se pochlubit, kolik sami pro podporu vzdělání naklikali. Díky tomu se kampaň nadále šířila, a to bylo skvělé.“ doplňuje Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.

Děkujeme všem, kteří se zapojili!

O nadaci > Novinky > První reklama, která pomáhá, vygenerovala 3,56 milionů kliknutí prostřednictvím jediného banneru

Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.CTP Invest, spol. s r.o.RENOMIA, a.s. Travelport - Galileo
česká verzeenglish versionfacebooktwitter